Do RMF FM od rana dzwonią zdenerwowani słuchacze, którzy nie mogą wypłacić pieniędzy z bankomatu lub zapłacić za zakupy. O kłopotach informują także kasjerki w centrach handlowych. Rzeczniczka Pekao S.A. nie potrafiła udzielić informacji o tym, ile kart unieważniono. Jaką ma radę dla osób, których karty przestały działać? Zapraszamy ich do naszych oddziałów, żeby szybko złożyli wniosek o nową kartę. Ta karta w trybie ekspresowym zostanie wydana, a do tego czasu odblokujemy im starą kartę, żeby mogli mieć pełny dostęp do swoich pieniędzy - powiedziała Kuwak. Według niej możliwe, że problem powstał, bo nie wszyscy klienci odebrali nowe karty. Pod koniec grudnia ubiegłego roku fuzja bankowych gigantów stała się faktem. Pekao S.A. przejęło obsługę klientów z 285 oddziałów BPH. Słuchaj Faktów RMF.FM