- Stoisko obsługuje Chinka, która studiowała w Warszawie, znająca język polski i angielski - poinformowała na konferencji prasowej poświęconej produktom promocyjnym Warszawy, dyrektor biura promocji miasta Katarzyna Ratajczyk. Miasto przygotowało również materiały w języku chińskim m.in. kieszonkowe mapki stolicy. Podczas konferencji zaprezentowano także nowy spot telewizyjny promujący Warszawę. Od piątku do końca sierpnia będzie on emitowany w jednej z polskich komercyjnych telewizji informacyjnych. Na 30 sekundowym filmie widać m.in. pomnik Syrenki, panoramę centrum Warszawy, restauracje, parki oraz lotnisko Okęcie. Swojego głosu w tym krótkim filmie reklamowym użyczył popularny aktor Michał Żebrowski. Spot będzie emitowany kilka razy dziennie. Jak przekonywała Ratajczyk, film prezentuje stolicę jako dynamiczne rozwijające się miasto, które przyciąga biznes, a także oferuje ciekawe propozycje dla turystów. Ponadto, od początku sierpnia w kilkunastu miejscach znajdują się oznaczone logo Warszawy nadajniki, za pomocą których można ściągnąć bezpłatnie na telefon komórkowy przewodnik po mieście. Nadajniki znajdują się m.in. w Pałacu Kultury i Nauki, Łazienkach Królewskich, Muzeum Narodowym, Muzeum Powstania Warszawskiego oraz lotnisku Okęcie. Przewodnik będzie dostępny do końca października. Całkowity koszt kampanii promocyjnej miasta wyniósł ponad 120 tys. zł.