Warszawa uczestniczy w tej imprezie od roku 1995. W tym roku Miasto wystąpi na targach razem z innymi podmiotami, które obecne są na stołecznym rynku nieruchomości: Hochtief Development, Ghelamco, Yareal, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Celtic, CB Richard Ellis, Red Net Property Group. Tegoroczne stoisko Warszawy ma bardzo dobrą lokalizację, znajdującą się na główny poziomie targów w Pałacu Festiwalowym. Zajmuje 170 m2, utrzymane jest w kolorystyce bieli, srebra i szarości. Głównym założeniem aranżacji stoiska była otwartość, a hasłem "Warszawa miastem perspektywicznym". Czysta, modernistyczna bryła wzbogacona jest kolorowymi panelami ze zdjęciami nowoczesnej, warszawskiej architektury oraz żywą zielenią. Efekt otwartości i przejrzystości potęgują lustra. Dzięki udziałowi w latach ubiegłych w tej najważniejszej dla rynku nieruchomości imprezie, Miasto nawiązało współpracę z wieloma liczącymi się firmami (m.in. HINES, ING Real Estates, Golub, Skanska), promowało działki i budynki przeznaczone w mieście do zbycia oraz zainteresowało odwiedzających do turystycznych wizyt w naszej stolicy. Hanna Gronkiewicz-Waltz na MIPIM Po raz pierwszy od siedmiu lat Prezydent Warszawy będzie osobiście uczestniczył w targach MIPIM. W tym roku Hanna Gronkiewicz-Waltz wspólnie z burmistrzami Pragi, Bratysławy i Budapesztu weźmie udział w specjalnym panelu dotyczącym rozwoju metropolii Europy Środkowej. Promocja Warszawy przed i w czasie MIPIM Kampania promocyjna rozpoczęła się już w grudniu 2007r. Przed targami w Cannes Warszawa promowała się w prestiżowych europejskich i polskich czasopismach. Reklama wizerunkowa "Grow with Warsaw" została zamieszczona m.in. w The Economist, CNBC - European Business, Financial Times oraz Warsaw Voice i Forbes. W czasie targów w Cannes informacje o Warszawie oraz zaproszenie do odwiedzenia naszego stoiska znajdą się w katalogu targowym, codziennej gazecie targowej MIPIM NEWS oraz w wydaniu potargowym MIPIM REVIEW. mn