Częścią drogową przeprawy samochody mogą przejeżdżać przez Wisłę od marca. Podczas otwarcia części drogowej niegotowy był jeszcze wiadukt nad ul. Modlińską i część tramwajowa przeprawy, które - zgodnie z aneksem popisanym z wykonawcą - miały być gotowe do końca czerwca. Budowy części tramwajowej mostu Skłodowskiej-Curie nie ukończono w terminie. - Wszystkie prace nie zostały zakończone. W niektórych miejscach układane są tory a także płyta mostu - powiedziała rzeczniczka Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych Małgorzata Gajewska. - Po zakończeniu robót będziemy analizowali, czy zawinił wykonawca i czy zostanie wymierzona kara finansowa. Wyraziła nadzieję, że prace zakończą się w ciągu miesiąca. Ukończono za to budowę wiaduktu nad ul. Modlińską. - Do końca lipca potrwa gromadzenie dokumentacji potrzebnej by złożyć wniosek o pozwolenie na użytkowanie. Potem będziemy czekać na decyzję nadzoru budowlanego - powiedziała Gajewska.Na moście jednocześnie trwają prace związane z układaniem sieci trakcyjnej - jest to inwestycja Tramwajów Warszawskich. Rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich Michał Powałka powiedział, że na wykonanie trakcji układu zasilania wykonawca ma czas do końca roku. Podkreślił, że prace idą zgodnie z planem. - Zamontowano już ok. 50 proc. sieci trakcyjnej, powstaje budynek podstacji trakcyjnej - dodał. - Chcemy by pierwszy tramwaj przejechał mostem na początku przyszłego roku - dodał. - Do końca września tego roku zostanie dostarczonych sześć tramwajów dwukierunkowych, które zostaną przeznaczone do obsługi linii na moście Skłodowskiej-Curie - powiedział Powałka. Tramwaje dwukierunkowe, aby zmieniać kierunek jazdy na przeciwny nie muszą zawracać na pętli (kabina motorniczego znajduje się na obu końcach pojazdu, a drzwi po obu stronach). Powałka dodał, że przetarg na kolejne 45 tramwajów tego typu jest w toku. Tramwaje przez most będą dojeżdżać do ul. Myśliborskiej - nie będzie tam pętli, gdyż planowo torowisko ma prowadzić dalej - ul. Światowida - aż do os. Winnica. Most Marii Skłodowskiej-Curie łączy Białołękę z Bielanami. To jedna z największych inwestycji miejskich ostatnich lat. Częścią drogową przeprawy samochody mogą przejeżdżać przez Wisłę od marca. Niegotowa jest jeszcze część przeprawy przeznaczona pod trasę tramwajową i ciąg pieszo-rowerowy.