To, co ma ona zawierać, może niejednego rodzica przyprawić o zawrót głowy, a już na pewno doprowadzić do znacznego zubożenia portfela. Najdroższa wyprawka, jaką skompletowało "Metro", razem z plecakiem, workiem, a nawet chlebakiem kosztowała 800 zł, najtańsza, bez plecaka i worka - 42 złote. Co klienci najchętniej wybierają w tym sezonie? Wśród chłopców tradycyjnie modne są gadżety ze sportowymi nadrukami, drużynami piłkarskimi i koszykarskimi. Popularne modele to: Manchester United czy Umbro. Młodsi chłopcy wybierają Spider-Mana, Bakugana, BenTena, Gormiti czy Autka. Dziewczynki nie zadowalają się zaś bohaterami z bajek, ale filmów i seriali. Na pierwszym miejscu jest Hannah Montana. Bardzo popularne są także zwierzątka. W tym roku po prostu nie wypada nie mieć chociaż jednej rzeczy z przystojniakiem Pattinsonem - wampirem ze "Zmierzchu", a z Hannah Montaną chodzi się nawet do przedszkola. Niestety, koszty wyprawki rosną wraz z obecnością ulubionych bohaterów, choćby na okładce. FB.init("baac9ef38ccd29fc91ce2d9d05b4783b");