W październiku ma się rozpocząć budowa siedmiu stacji drugiej linii metra wzdłuż Prostej, Świętokrzyskiej i Targowej. Ratusz stworzył listę inwestycji kolidujących z objazdami. Należy je skończyć najpóźniej w październiku. - Każdy z inwestorów dostał warunki brzegowe: do kiedy musi wyrobić się ze swoimi robotami - mówi gazecie rzecznik koordynatora remontów Tomasz Kunert. - Jeśli komuś nie uda się wystartować przed drugą linią, nie będzie "przebacz". Przełożymy jego budowę na "po metrze", czyli dopiero na 2014 rok - dodaje. Kluczowe inwestycje spoczywają na barkach Tramwajów Warszawskich, które utknęły w papierologii. Co z zapowiadaną na Euro 2012 modernizację torów tramwajowych wzdłuż Targowej i al. Zielenieckiej? Kończy się zima, a tramwajarze nawet nie mają gotowego projektu. Prace rozpoczną się najwcześniej latem. Ile uda się zrobić do października? - docieka "Życie Warszawy" w obszernej publikacji.