Przewrotne nawiązanie do komedii Stanisława Barei "Miś" jest jednym z elementów prac nad strategią marki Radomia. Drewniana dwudrzwiowa szafa z zamontowanym systemem nagraniowym stanęła przed radomskim magistratem. Tak jak w komedii Barei jeden z bohaterów filmu - trener Jarząbek chwalił przed specjalną szafą prezesa klubu (słynne słowa: "łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje prezes naszego klubu"), tak mieszkańcy Radomia mogą anonimowo nagrywać swoje opinie o mieście i władzach Radomia. Prezydent Radomia Andrzej Kosztowniak podkreślił, że - w przeciwieństwie do filmowego Jarząbka - radomianie mogą nagrywać nie tylko pozytywne komentarze, ale także dzielić się swoimi negatywnymi spostrzeżeniami oraz przedstawiać swoje propozycje promocji miasta - Chcemy, aby mieszkańcy mieli wpływ na kształt przyszłej strategii miasta, aby czuli się jej współtwórcami - powiedział. Ryszarda Kitowska z biura prasowego radomskiego magistratu zapowiedziała, że najciekawsze wypowiedzi zostaną umieszczone na specjalnej stronie internetowej w formie plików mp3. - Nagrania posłużą także, jako materiał do analizy podczas prac nad strategią marki miasta Radomia - dodała. Pracom nad tworzeniem marki towarzyszą także konsultacje społeczne, badania ankietowe oraz konkurs multimedialny "Młodzi Duchem szukają Ducha Miasta".