Radomianie będą mieli okazję wyrazić swoje opinie na temat miasta, jego potrzeb, atutów czy braków. Przez tydzień w centrum Radomia będzie stała specjalna szafa z zamontowanym systemem nagraniowym, gdzie każdy będzie mógł nagrać swoje uwagi. Do uczestnictwa zachęcał będzie animator akcji, zapraszając radomian do wypowiedzi. Zebrane informacje zostaną wzięte pod uwagę w trakcie prac nad strategią promocji miasta, które trwają od 8 lipca. Oprócz tego prowadzone będą inne działania, takie jak: ankiety, strony www, konsultacje społeczne czy konkursy. Nie wykluczone, że organizatorzy zaproszą do udziału w programie przedstawicieli Urzędu Miasta Radomia oraz ekspertów w zakresie marketingu terytorialnego (Adama Mikołajczyka z Brief for Poland i Jacka Sadowskiego z DEMO). W Polsce już nie tylko metropolie inwestują setki tysięcy złotych w zbudowanie własnej marki. Do grona miast, które inwestują w budowę wizerunku dołączają także ośrodki, które do tej pory nie miały silnej identyfikacji.