"Sights and Sounds" to interaktywny portal podróżniczy, stworzony w celu promowania poszczególnych miast jako interesujących miejsc do zwiedzania. Poza zdjęciami w portalu znajdują się materiały filmowe oraz interaktywne mapy. Internetowa kampania promująca Warszawę, która rozpocznie się w listopadzie, będzie trwała sześć tygodni. Banner promocyjny, przekierowujący na portal "Sights and Sounds", umieszczony zostanie na stronie internetowej cnn.com w zakładkach travel i business. Nowy portal będzie zawierał materiały filmowe, informacje z dziedziny kultury i sztuki, bieżącą prognozę pogody oraz wysokiej rozdzielczości mapy i zdjęcia aktualnie prezentowanego miasta. Na stronie będzie można także posłuchać m.in. lokalnej muzyki. Internetowy katalog powstał z inicjatywy Tourism Advertising Solutions and Knowledge (TASK) Group - konsultantów z zakresu strategii rozwoju kampanii promujących turystykę. Strona "Sights and Sounds" ukierunkowana na szybko rozwijające się gospodarki, jest uzupełnieniem odnoszących sukcesy telewizyjnych kampanii reklamowych CNN. - Wybraliśmy "Sights and Sounds", aby dzięki CNN skorzystać z możliwości interaktywnego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Wierzymy, że dzięki temu zagraniczni turyści i potencjalni inwestorzy dowiedzą się więcej o Warszawie - podkreśliła dyrektor Biura Promocji w urzędzie miasta Katarzyna Ratajczyk. - Widzowie CNN są wprost idealnymi odbiorcami nowego projektu, gdyż miasto znane jest ze swojego potencjału inwestycyjnego. Mam nadzieję, że nasza stolica stanie się obowiązkowym przystankiem na drodze ludzi biznesu oraz wszystkich ciekawych świata i otwartych na nowe możliwości - uważa Ratajczyk.