Kampania w CNN potrwa do 14 grudnia. W tym czasie oba spoty zostaną pokazane 625 razy. Spoty reklamujące Polskę zostały zaprezentowane w czwartek na konferencji prasowej w Warszawie. W filmiku "inwestycyjnym" telewidzowie zobaczą sekwencję zdjęć przedstawiających warszawskie ulice, giełdę oraz studentów siedzących przed uniwersytetem. Młody mężczyzna, bohater spotu przekonuje, że Polska jest krajem zdolnych, wykształconych ludzi i dobrym miejscem do inwestowania. W drugim spocie nasz kraj promowany jest od strony atrakcji turystycznych. Pokazuje m.in: pomnik Fryderyka Chopina w Warszawie, fontannę Neptuna w Gdańsku, krakowski rynek, paralotniarzy w Zakopanem, Tatry, konną przejażdżkę nad brzegiem morza Bałtyckiego czy regaty windsurfingowe w zatoce Puckiej. Kampania promująca Polskę realizowana jest przy współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. Nina Kowalewska-Motlik, przedstawiciel handlowy CNN na Polskę, poinformowała w czwartek dziennikarzy, że koszt produkcji spotów został w całości pokryty przez CNN, a partnerzy przedsięwzięcia za 600 tysięcy dolarów wykupili czas antenowy na emisję dwóch spotów. Dodała, że telewizja CNN przekazała prawa autorskie do spotów nieodpłatnie polskim partnerom, dzięki temu będzie można je wykorzystać do celów promocyjnych również po zakończeniu kampanii. Uzupełnieniem kampanii w stacji telewizyjnej będą banery reklamowe prezentowane na stronach internetowych CNN. Ponadto od 6 do 13 października CNN wyemituje serię programów telewizyjnych pod tytułem "Eye on Poland", które będą poświęcone polskiej gospodarce, polityce, kulturze, turystyce. Aleksandra Piątkowska, dyrektor departamentu dyplomacji publicznej i kulturalnej MSZ, podkreślała, że spoty mają przedstawiać Polskę jako "kraj stabilny, europejską demokrację z bogatą tradycją, kulturą i historią, ale także kraj nowoczesny, dynamiczny, otwarty, wiarygodny partner NATO i UE". Zdaniem Rafała Szmytke z Polskiej Organizacji Turystycznej dzięki spotom "Polska ma szansę być bardziej widoczna oraz ma szansę przebić się zarówno w Europie jak i w świecie". Nina Kowalewska-Motlika dodała, że chodzi przede wszystkim o to, by widzowie - po obejrzeniu spotów - byli zaskoczeni Polską.