Dyskonty odpowiadają już za niemal 20 proc. wartości zakupów. Jest to też segment najszybciej zwiększający swoje udziały rynkowe. Z badania przeprowadzonego w marcu przez firmę MarketSide wynika, że już 72 proc. Polaków w ciągu miesiąca przynajmniej raz odwiedziło sklep sieci dyskontowej. Hipermarkety wskazało 57 proc. ankietowanych, supermarkety zaś 34 proc. - Popularność sklepów dyskontowych jest najsilniejsza wśród ludzi młodych i kobiet. Te dwie grupy klientów prawdopodobnie najbardziej szukają oszczędności - mówi Maciej Bartmiński, prezes MarketSide. - Dodatkowo format dyskontowy dynamicznie ewoluuje. Nie jest już tylko i wyłącznie najtańszą alternatywą dla konsumenta, ale stawia na jakość i poprawia doświadczenie zakupowe - mówi Krzysztof Badowski, partner w Roland Berger. Informacje o najnowszych promocjach znajdziesz na promocyjni.pl.