Nowy skład włączony został do ruchu uroczyście, w paradzie dziewięciu tramwajów obrazujących ich ponad stuletnią warszawską historię. Nowy tramwaj, model 120 Na przez producenta - spółkę PESA Bydgoszcz - nazwany "Swing", pojawił się na czele parady, a zamknął ją model A z 1907 r., który był pierwszym tramwajem elektrycznym w Warszawie. Tramwaje przejechały trasą: pl. Narutowicza, ul. Grójecka, pl. Zawiszy, al. Jerozolimskie, al. Zieleniecka, ul. Targowa, pl. Wileński, al. Solidarności, ul. Towarowa, pl. Narutowicza. Tramwaj zatrzyma się na przystankach: pl. Narutowicza (ok. godz. 14), pl. Zawiszy (ok. 14.05), Metro Centrum (14.10), Muzeum Narodowe (ok.14.12), Rondo Waszyngtona ok.14.18), pl. Wileński(14:26), Metro Ratusz Arsenał (ok.14.33), Okopowa (14.40), pl. Zawiszy (14.45), pl. Narutowicza (14.49). Nowe tramwaje będą dostarczane do Warszawy etapami. Do końca tego roku przyjadą łącznie 33 Swingi, a do EURO 2012 po stolicy będzie ich już jeździć 120. Wszystkie nowe składy są niskopodłogowe, klimatyzowane, wyposażone w biletomaty i monitoring. 186 nowych tramwajów kosztować będzie spółkę Tramwaje Warszawskie ok. 1,5 mld zł, z czego część jest dofinansowana z Unii Europejskiej.