Dotychczasowy sposób opowiadania o historii Polski i Solidarności był nieskuteczny. Odwoływanie się do martyrologii nie przynosiło pożądanego efektu. Dlatego w 30. rocznicę Solidarności zaproszono do wzięcia udziału w kampanii Marcina Gortata, Mateusza Kusznierewicza, Sylwię Gruchałę i Natalię Partykę. Podczas zawodów występowali z logiem Solidarności. Kolejny pomysł, to włączenie do kolekcji Ewy Minge elementów związanych z Solidarnością. Projektantka, jako pierwsza Polka w historii New York Fashion Week, miała możliwość pokazania tam swojej kolekcji. 30 lat temu cały świat rozpoznawał Lecha Wałęsę i Solidarność, obecnie już nie. Większość Europejczyków upadek komunizmu kojarzy z murem berlińskim. Stąd poszukiwania nowych form informowania o ważnych wydarzeniach z naszej historii, a jednocześnie promocji Polski na świecie. - Dziś Polska kojarzy się z wódką. Nie mamy wiele marek, które sprzedajemy w świat. Dlatego promujemy Solidarność - mówi Krzysztof Dudek. Cała rozmowa we wtorkowym wydaniu dziennika "Polska The Times".