Pociągi między stacjami: Plac Wilsona i Marymont będą jeździły co 15 minut, wahadłowo. Pasażerowie będę musieli się przesiadać na stacji Plac Wilsona, aby dojechać do Marymontu i stamtąd przyjechać na Plac Wilsona. Powodem tego utrudnienia jest brak torów do zawracania za stacją Marymont. Pociągi będą mogły zawracać dopiero po uruchomieniu kolejnej stacji metra - Słodowiec. - Słodowiec zostanie oddany w terminie, wówczas ten problem techniczny będzie rozwiązany. W pierwszym kwartale 2008 roku oddamy wszystkie stacje i zakończymy budowę pierwszej linii metra - powiedział wiceprezydent stolicy Jacek Wojciechowicz. Stacja metra Marymont znajduje się w okolicy Hali Marymonckiej, przy skrzyżowaniu ulic Słowackiego i Popiełuszki, w odległości niespełna kilometra od stacji Plac Wilsona. Jej wnętrze utrzymane jest w szaro-niebieskiej tonacji. Jednocześnie z otwarciem stacji Marymont uruchomiony został nowy system informacji dla pasażerów. System wskazuje m.in., czas pozostający do przyjazdu kolejnego składu. Służą do tego monitory zamontowane w różnych punktach stacji. System ten został na razie zainstalowany na stacjach Plac Wilsona i Marymont (na innych stacjach podawany jest czas jaki upłynął od odjazdu poprzedniego pociągu). W pierwszej połowie przyszłego roku Metro Warszawskie planuje wdrożenie systemu na pozostałych stacjach. Prace budowlane na stacji Marymont rozpoczęły się w kwietniu 2005 roku. Generalnym wykonawcą stacji była firma Warbud S.A., która wybudowała stację za ok. 57 mln zł. Obecnie metro w Warszawie kursuje od Kabat do Marymontu.