- Dla miasta największe znaczenie ma powstanie tego teledysku, który będzie oglądany przez miliony ludzi na świecie. Dlatego się zaangażowaliśmy. Sama impreza działa w specyficznej branży. Współpraca w ramach Warsaw Challenge, czyli zawodów w break dance, uzmysłowiła nam, że warto budować nowy wizerunek miasta wśród ludzi młodych, mających pasję. Jest to grupa, którą chcemy pozyskać - podkreśliła podczas konferencji prasowej Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta. W teledysku można zobaczyć światowej sławy producentów breakbeat z Anglii Aquasky oraz byłych mistrzów świata didżejów Woody'ego, Pfela, Rafika, a także obrońcy zeszłorocznego tytułu IDA DJ-a Eproma z Polski. Wokalnie w klipie występuje kultowa grupa dancehall/ragga Ragga Twins z Wielkiej Brytanii. Patronat nad imprezą objęła Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. Wiadomość pochodzi z oficjalnej strony miasta Warszawa.