Rozdano 21 złotych, 29 srebrnych i 51 brązowych statuetek. Tytuł agencji roku zdobyła Change Integrated. Jury w tym roku przewodniczył Matias Palm-Jensen, creative president agencji Farfar. W sumie do konkursu zgłoszono 594 prace, z których 77 nominowano. W Warszawskiej Szkole Reklamy z szczególnym napięciem obserwowaliśmy zmagania w kategorii Students przeznaczonej dla młodych adeptów reklamy, którzy nie pracują i nigdy nie pracowali w żadnej agencji reklamowej. Kategoria rozgrywana była w zakresie czterech tematów: Film, Print, Cyber i Design. W każdej z nich wystartowały teamy kreatywne słuchaczy Warszawskiej Szkoły Reklamy. Po pierwszej selekcji zespół WSR: Katarzyna Giemza i Paweł Nowak otrzymała nominację w kategorii Design. Na Gali okazało się, że zdobyli oni nagrodę za projekt dla operatora 36,6. W kategorii studenckiej Design nagrodę otrzymał także team z ASP w Katowicach. W zmaganiach studentów wytypowano również laureatów w kategorii Film dla zespołu z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W pozostałych studenckich kategoriach nagród nie przyznano, co tym większym czyni sukces słuchaczy Warszawskiej Szkoły Reklamy. Katarzyna Giemza i Paweł Nowak są słuchaczami II roku specjalizacji Grafika Warszawskiej Szkoły Reklamy. Choć nie pracują w żadnej agencji reklamowej, realizują już własne projekty na zlecenia klientów. Nagroda potwierdza wysoką jakość ich koncepcji.