Serdecznie państwa zapraszamy do udziału w spotkaniu podsumowującym akcję "Kundle na salony", które odbędzie się 21. kwietnia o godz.14. w Traffic Club, przy ul. Brackiej 25 w Warszawie (sala klubowa na 3 piętrze). W programie spotkania przewidzianego na ok. 1,5 godziny: rozdanie nagród w konkursie rysunkowym oraz fotograficznym "Kundle na salony", zajęcia z dogoterapii, spotkanie z Borysem Szycem i innymi aktorami dubbingującmi film oraz rozdawanie autografów, otwarcie wystawy rysunków i fotografii prac nagrodzonych w konkursie, promocja filmu & bdquo;Piorun" na DVD i Blu-ray, z którego sprzedaż wspiera akcję "Wybierz Miśka". Wszystkie dzieci, które wezmą udział w spotkaniu otrzymają upominki od firmy Disney, Imperial oraz Fundacji VIVA! Wstęp bezpłatny. Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarówno najmłodszych (dzieci i młodzież) wraz z rodzicami, uczestników konkursu oraz wszystkie osoby, którym nie jest obcy los bezdomnych zwierząt. W programie spotkania zaplanowane są zajęcia z (nad) zwyczajnymi psami, które pomagają ludziom (czyli zajęcia pokazowe z dogoterapii), spotkanie z wolontariuszami Fundacji opieku jącymi się zwierzętami w ramach akcji "Kocie adopcje" oraz "Psy Niczyje", możliwość zakupu filmu "Piorun" z którego część dochodu wspomoże bezdomne zwierzęta, oraz rozdawanie autografów przez aktorów dubbingujących film. Na spotkaniu zostaną rozdane nagrody dla zwycięzców w konkursie rysunkowym i fotograficznym "Kundle na salony", w którym uczestnicy nadesłali prace plastyczne przedstawiające zwierzęta adoptowane lub znalezione oraz działania, jakie można podjąć na rzecz bezdomnych zwierząt. Spotkanie zakończy się otwarciem wystawy pokonkursowej a najlepsze prace będzie można obejrzeć w Traffic Club do 4 maja br. Premierze filmu "Piorun" na DVD i Blu-ray towarzyszyć b ędzie również akcja informacyjna kampanii Wybierz Miśka. W opakowaniach płyt DVD zamieszczona jest specjalna ulotka zachęcająca do zainteresowania się losem bezdomnych zwierząt oraz formach, w jaki można im pomóc. Dystrybutorzy filmu postanowili również bezpośrednio pomóc potrzebującym zwierzętom, przekazując dotację na rzecz zwierząt oczekujących na nowe domy, co zostało oznaczone na opakowaniach filmu specjalną naklejką. Akcja "KUNDLE NA SALONY" realizowana jest we współpracy z The Walt Disney i Company, Imperial CinePix Sp. z o.o. Piorun, bohater animowanego filmu Disneya, dowodzi, że każdy zwierzak - nawet kundelek ze schroniska, może stać się superbohaterem. Podobnie jak tysiące psów i kotów, które żyją w schroniskach i domach tymczasowych, jest zwycza jny, a zarazem nadzwyczajny. Nie może się pochwalić rzadką rasą ani wyjątkową urodą, ale jeśli dać mu szansę, okazuje się wiernym, bystrym i kochającym towarzyszem życia. Film "Piorun" niesie ze sobą proste przesłanie: każdy zwierzak zasługuje na miłość. Kampania "Kundle na salony", organizowana przez Vivę! Akcję dla zwierząt adresowana jest przede wszystkim do najmłodszych - dzieci i młodzieży wrażliwych na los zwierząt. Akcja ukazuje, w jaki sposób nawet drobne gesty miłości mogą odmienić życie bezdomnych czworonogów: dokarmianie bezdomnych kotów, wolontariat w schronisku, działanie w lokalnej grupie działającej na rzecz zwierząt. I największy dar, jaki można ofiarować zwierzakowi ze schroniska: nowy kochający dom. "Kundle na salony" przypomina też, że zwierzęta należy kochać mądrze, a więc zapobiegać bezdomności psów i kotów poprzez sterylizację i kastrację. Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane podczas wernisażu z udziałem aktorów, którzy dubbingowali film "Piorun". W aukcjach internetowych będzie można również wygrać zdjęcia i filmy z autografami gwiazd. W kolejnych odsłonach kampanii będzie można osobiście poznać kumpli Pioruna podczas spotkań adopcyjnych, m.in. podczas festynu w Światowym Dniu Ziemi na Polu Mokotowskim w Warszawie. Organizowanej akcji patronuje Borys Szyc (Piorun), Sonia Bohosiewicz (Marlena), Krzysztof Kowalewski (gołąb). Kampanię wspiera dystrybutor filmu - Imperial CinePix Sp. z o.o., wydawca filmu The Walt Disney Company oraz wydawnictwo Egmont Polska. Kampania będzie promowana w mediach, publikacjach Egmont oraz poprzez ulotki dołączane do DVD z filmem "Piorun".