W tym roku na Międzynarodowych Targach Nieruchomości w Cannes Warszawa wyjdzie z podziemia. Będzie miała stoisko na parterze pałacu festiwalowego, a nie - jak było od lat - w piwnicy (Europa Środkowa wystawia zawsze ofertę na poziomie -1). W dodatku z boksu będzie wyjście na przeszklony taras z widokiem na morze. Skąd taka zmiana? Polska, a więc i Warszawa, jest w tym roku gościem honorowym targów MIPIM, które odbędą się 16-19 marca. Razem z Gdańskiem, Wrocławiem i Poznaniem stolica będzie promować Euro 2012 i inwestycje na mistrzostwa. Jako miasto dodatkowe wcisnął się tam jeszcze Kraków. Warszawskie stoisko będzie stylistyką nawiązywać do stadionu - eliptyczny żyrandol, okrągłe, białe fotele i telebim ze Stadionem Narodowym. Samorząd zapłaci za wystrój stoiska 500 tys. zł, a za miejsce - 130 tys. euro - wylicza "ŻW".