Zespół zwyciężył już w konkursie "Go Creative. Biznes na start", organizowanym przez Gdańską Fundację Przedsiębiorczości, promującym kreatywną przedsiębiorczość. A najnowszy sukces to pierwsze miejsce w krajowym etapie "Creative Business Cup". 18-20 listopada firma weźmie udział w finałowych zmaganiach w Kopenhadze, gdzie czeka ją rywalizacja z reprezentantami 40 krajów. Dostępne na rynku nagrobki czy trumny są zwykle wykonywane według szblonów, zalewają nas też tanie wyroby funeralne z Chin. Architekci z Trójmiasta chcą realizować indywidualne zamówienia, projekty odpowiadające estetyce klientów, nawiązujące do życia zmarłych. Nie zamierzają ograniczyć się do działalności w Polsce. Chcą wejść z biznesem zwłaszcza do krajów anglosaskich, w tradycji których akceptuje się przechowywanie prochów zmarłych w domu. Firma jest gotowa także podjąć się realizacji projektów związanych z pochówkiem domowych zwierząt, informuje "Puls Biznesu".