Dzieci i młodzież w wieku od 7 do 18 lat będą uczyć się tworzenia stron internetowych oraz bezpiecznie bawić przy użyciu komputera. Poznają także sposoby wyszukiwania w Internecie przydatnych w nauce wiadomości i zasady korzystania z popularnych serwisów tematycznych. "To zupełnie naturalne, że oferujemy bezinteresownie potencjał szkoły, który w okresie wakacji pozostaje niewykorzystany. Pracownie byłyby w przeciwnym razie puste, a wykładowcy pozostający na etacie marnotrawiliby czas. Zawsze chętnie podejmujemy podobne zobowiązania, jeśli służą one społeczności, w której działa nasza szkoła." - mówi Artur Waczko, prezes Warszawskiej Szkoły Reklamy. - "Dlatego z wielkim entuzjazmem postanowiliśmy przyłączyć się do akcji "Lato w mieście" i zaprosić do Szkoły młodych internautów." - kontynuuje. "Tegoroczna akcja "Lato w mieście" ma bardzo szeroką ofertę edukacyjną. Od kilku lat dzieci nie miały tak dużego wyboru zajęć sportowych, plastycznych czy kulturalnych." - informuje Bożidar Blażević Zastępca Burmistrza Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, odpowiedzialny za przebieg akcji "Lato w Mieście". "Niemniej jednak, na terenie Ursynowa, przydałyby się profesjonalne warsztaty internetowe, z których mogłyby korzystać dzieci i młodzież - tym bardziej, że świat Internetu jest najszybciej obecnie rozwijającym się medium. Dlatego też propozycję Warszawskiej Szkoły Reklamy przyjęliśmy z radością. Pojawiła się ona w momencie, kiedy budżet akcji był już w pełni wykorzystany. Udział WSR w przedsięwzięciu odbywa się więc nieodpłatnie." - podkreślił Bożidar Blażević. Urząd Dzielnicy Ursynów i Warszawska Szkoła Reklamy planują wspólne działania w przyszłości. Będą one skierowane nie tylko do młodzieży (w planach są akcje dla seniorów i osób z upośledzeniem słuchu).