Jak mówiła Maliszewska, kampania ruszyła w grudniu 2012 r. a jej organizatorzy zakładali, że w pierwszym roku zgłosi się do programu 400 szkół. Liczba zgłoszeń oznacza, że wiedza o zaletach mleka trafi do 60 tys. uczniów. Maliszewska dodała, że kampania potrwa 3 lata. Podkreśliła, że udział w programie jest całkowicie bezpłatny, a rejestracja niezwykle prosta. Program jest skierowany głównie do uczniów szkół podstawowych i gimnazjów oraz ich rodziców i realizowany będzie głównie w szkołach, ale też w internecie. Główny cel działań promocyjnych to wytworzenie mody picia mleka. Takie zachęcanie będzie odbywało w formie lekcji edukacyjnych, jak również poprzez konkursy, gry, quizy itp. Symbolem kampanii jest różowy kot, który ma się pozytywnie kojarzyć z mlekiem. Edukowane będą nie tylko dzieci, ale także rodzice i nauczyciele, gdyż Polska jest "na szarym końcu" pod względem konsumpcji mleka. W 2011 r. spożycie mleka w Polsce wyniosło 193 litry na osobę, czyli było o ok. 100 litrów mniej, niż przeciętnie w krajach UE. Kampania ma podkreślać walory mleka i jego przetworów, jako źródła wapnia, białka i witamin potrzebnych w utrzymaniu zdrowych kości i zębów oraz w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Według dietetyków, dorośli powinni pić co najmniej dwie szklanki mleka dziennie, które można zastąpić jogurtem lub serami. Dzieciom zaś zaleca się picie 3-4 szklanek mleka dziennie. Fundusz kampanii wynosi 2,4 mln euro, połowa tej kwoty to dofinansowanie z funduszy unijnych, reszta środków pochodzi z Funduszu Promocji Mleka (20 proc.) oraz od Agencji Rynku Rolnego (30 proc.). W kampanii uczestniczy oprócz ARR także Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka.