- Akcja jest formą podziękowania turystom za udany letni sezon turystyczny w Zakopanem. Ma ona również promować Zakopane w okresie niskiego sezonu. Jest też wsparciem jesiennej oferty turystycznej oraz próbą przełamania pojawiającego się stereotypu o drogim Zakopanem i "góralach, którzy wszystko przeliczają na dudki" - tłumaczy doradca burmistrza miasta ds. marki Zakopane, Łukasz Chmielowski. Turyści, którzy przyjadą do Zakopanego w kolejny weekend, będą mogli za atrakcyjną cenę wynająć pokój w luksusowym hotelu, zjeść obiad w restauracji za pół ceny i rozsmakować się w kuchni regionalnej. Na turystów czekają również zabiegi w gabinetach odnowy biologicznej, wycieczki z przewodnikiem i seanse kinowe. Ciekawą propozycją jest zwiedzanie muzeów i galerii sztuki za atrakcyjną cenę. Podczas promocyjnego weekendu będzie można zwiedzić np. wystawę w galerii sztuki im. Kulczyckich na Kozińcu zatytułowaną "Zakopiańczycy. W poszukiwaniu tożsamości". Wystawa ta prezentuje kilkadziesiąt znaczących postaci w powojennej historii Zakopanego. - Oferta skierowana jest również do mieszkańców Zakopanego, dla których akcja będzie szansą na skorzystanie z tańszej oferty rekreacyjnej lub gastronomicznej - podkreśla Chmielowski. Weekend atrakcji w Zakopanem rozpocznie się już w piątkowy wieczór koncertem Jana Trebuni-Tutki w Dworcu Tatrzańskim. Akcja promocyjna organizowana jest przez Urząd Miasta Zakopane przy udziale miejscowych przedsiębiorców.