W weekend 15 i 16 października turyści i zakopiańczycy mogli skorzystać z oferty ponad stu hoteli, restauracji, cukierni, basenów termalnych, muzeów i gabinetów odnowy biologicznej, które oferowały swoje usługi za pół ceny, w ramach akcji promocyjnej "Spotkajmy się w Zakopanem - weekend za pół ceny". - Turyści chętnie przyjęli nasze zaproszenie, które było również formą podziękowania za wyjątkowo udany letni sezon turystyczny - powiedział Chmielowski i dodał, że akcja będzie kontynuowana w przyszłości. Z jego informacji wynika, że akcja cieszyła się również sporym zainteresowaniem również wśród zakopiańczyków, którzy tłumnie odwiedzali restauracje, cukiernie i obiekty rekreacyjne. Zakopiańscy przedsiębiorcy, którzy na miniony weekend obniżyli ceny, są przekonani, że akcja promocyjna odniosła wielki sukces. - Zarówno w obiektach hotelowych, jak i w zakopiańskim Aquaparku w czasie weekendu mieliśmy niemal pełne obłożenie - potwierdza prezes spółki dysponującej pięcioma obiektami hotelowymi i basenem w Zakopanem. Jak powiedział Anna Wende-Surmiak z Muzeum Tatrzańskiego, turyści chętnie odwiedzali zakopiańskie galerie sztuki. Jak dodała, szczególnym zainteresowaniem cieszyła się wystawa "Zakopane - pępek świata", prezentowana w witkiewiczowskiej willi Oksza, oraz wystawa "Zakopiańczycy, w poszukiwaniu tożsamości", którą można oglądać w galerii sztuki im. Kulczyckich na Kozińcu. Organizatorzy akcji podsumowują, ile osób skorzystało z akcji promocyjnej. Nieoficjalnie szacuje się, że z "weekendu za pół ceny" w Zakopanem skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób. Akcja promocyjna organizowana była przez Urząd Miasta Zakopane przy udziale miejscowych przedsiębiorców. Od kilku lat podobną akcję promocyjną prowadzą m.in. władze Poznania i Gdańska.