Olimpiada FM rozpocznie się 18 stycznia i potrwa do 17 lutego w największym i najpopularniejszym ośrodku wypoczynkowym południowej Polski - Zakopanem. Radio RMF FM i partner akcji PLAY przez 5 kolejnych weekendów zaprasza wszystkich, niezależnie od wieku i umiejętności sportowych, do udziału we wspólnej zabawie na zakopiańskich stokach: Szymoszkowej i Pod Krokwią oraz w dni powszednie i weekendy do Interaktywnego Namiotu na Krupówkach. Tegoroczna Olimpiada FM, jak co roku, oferuje wiele atrakcji. W rozstawionym na Krupówkach żółtym namiocie, codziennie w godz. 14.00- 22.00, na turystów i mieszkańców Podhala czekają min. muzyczna scena Olimpiady FM i wyjątkowe spotkania z gwiazdami polskiej muzyki, rozmaite konkursy z nagrodami, stanowiska multimedialne oraz sklep z płytami i gadżetami RMF. Dodatkowo ze studia radiowego w Interaktywnym Namiocie dziennikarze poprowadzą na żywo wybrane programy RMF FM. Każdy z odwiedzających będzie mógł spróbować swoich sił w konkursach muzycznych (wokalnym, wiedzy o muzyce, bijącym rekordy popularności air gitar) i najpopularniejszych konkursach radiowych. Wizyta w Interaktywnym Namiocie to również doskonała okazja, aby razem z przyjaciółmi i rodziną wziąć udział w zabawie karaoke, powalczyć o tytuł autora najlepszego zdjęcia dnia, czy posurfować na Internecie w wydzielonej multimedialnej strefie. O doskonałą oprawę muzyczną w zimowe wieczory zadba dj ADHD. W każdy weekend, w"Szkołach bezpieczniej jazdy" na Polanie Szymoszkowej, na stoku Gigant Pod Krokwią oraz w Małym Cichym doświadczeni instruktorzy Olimpiady FM początkujących wprowadzą w tajniki jazdy na nartach i snowboardzie, a bardziej zaawansowanym doradzą, jak poprawić technikę jazdy i co robić, aby zjazdy kończyły się bezpiecznie. Wszyscy chętni, niezależnie od stopnia zaawansowania będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności zjazdowe w specjalnym bezpiecznym slalomie. Producentem Olimpiady FM 2008 jest dział promocji RMF FM, a sponsorem PLAY. Olimpiada FM jest promowana na antenie radiowej, w prasie ogólnopolskiej i regionalnej, Internecie i na nośnikach outdoorowych. Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział Promocji RMF FM.