Trwający 3 min. i 10 s. klip ma być emitowany w największych portalach internetowych i w telewizyjnych stacjach muzycznych. Teledysk powstał na zlecenie Urzędu Miasta Krakowa według koncepcji Agencji Zooteka. Ma promować Kraków, a jednocześnie jest zapowiedzią zaplanowanego w grudniu w Krakowie finału Mistrzostw Świata Dj'ów IDA 2007. Scenerią teledysku są zabytki Krakowa i największe graffiti o charakterze historycznym - mający blisko 100 metrów długości mural "Silva Rerum" przedstawiający dzieje miasta. Występują m.in. DJ Krime i DJ Tigerstyle oraz skrzypek Nigel Kennedy, zaś wykonawcą tekstu jest artysta z Krakowa - Mercedresu. Klip wyreżyserował Kuba Łubniewski. - Teledysk pokazuje dwa oblicza miasta. Z jednej strony zabytki i dziedzictwo kultury, z drugiej młodych ludzi, którzy tu mieszkają, uczą się i tworzą. Myślę, że miasto jest pokazane w sposób atrakcyjny. Ten teledysk ma zainspirować do twórczych podróży - mówiła dyrektor biura ds. turystyki Urzędu Miasta Krakowa Katarzyna Gądek. Taki pomysł na promocję podoba się przewodniczącemu Rady Programowej Obchodów Jubileuszu 750-lecia lokacji Krakowa prof. Czesławowi Dźwigajowi. "Ten film nienachalnie promuje Kraków i jubileusz. Moim zdaniem intryguje. Sądzę, że trafi on nie do najmłodszych odbiorców, ale do odbiorców w przedziale wiekowym 30- 40 lat" - powiedział Dźwigaj. Realizacja teledysku kosztowała 90 tys. zł. Jak podkreślają urzędnicy, taka forma promocji miasta bardzo się opłaca, bo za podobnej długości reklamę i jej emisję trzeba by zapłacić znacznie więcej.