Reklama

Reklama

Kontrowersyjna reklama Uniwersytetu Jagiellońskiego

Wczoraj na stronie Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku pojawił się wpis, zachęcający do podjęcia studiów na Wydziale Chemii najstarszej polskiej uczelni. Kontrowersje wzbudził skrót znajdujący się na końcu ogłoszenia, czyli… WCH UJ.

Wpis cieszył się wielkim zainteresowaniem w internecie, ale - z oczywistych względów - wzbudzał skrajne emocje i liczne komentarze.

Niektórzy internauci chwalili pomysłowość i luz inicjatorów, inni nie kryli oburzenia, podkreślając, że tak uznana marka jak Uniwersytet Jagielloński powinna reklamować się w inny, bardziej kulturalny sposób.

Kilka godzin po publikacji wpis reklamujący studia na Wydziale Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego został usunięty.

Rzecznik uczelni Adrian Ochalik w rozmowie z "Dziennikiem Polskim" przyznał, że skrót, choć powszechnie używany, może wzbudzać kontrowersje, na Facebooku został zamieszczony niefortunnie, dlatego władze UJ zdecydowały o jego usunięciu.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama