Tegoroczna edycja przebiega pod hasłem "Masz głos, masz wybór". Wystawę festiwalową będzie można oglądać w Barbakanie do 23 maja. Tematem konkursu jest plakat reklamowy, którego zadaniem jest uświadomienie Polakom, że zaangażowanie w sprawy publiczne oznacza poprawę jakości ich życia. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie oryginalnego plakatu, który będzie wykorzystany przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej i jej członków w kampanii koalicji profrekwencyjnej, prowadzonej pod hasłem "Masz głos, masz wybór". Werdykt jury oraz wręczenie nagród i wyróżnień odbędzie się 22 kwietnia - w dniu otwarcia Festiwalu. W tym samym dniu w Galerii Loża odbędzie się panel dyskusyjny poświęcony aktywności Polaków w życiu społecznym i politycznym. Z konkursem nierozłącznie związana jest wystawa wybranych przez jury prac. Wystawie głównej w Barbakanie towarzyszyć będzie autorska prezentacja plakatów Jerzego Skakuna i Joanny Górskiej (od 6 maja w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej), wystawa plakatów związana z tegorocznym Rokiem Chopinowskim (na Plantach) oraz ekspozycja historycznych winiet zakładów fotograficznych (Galeria Loża). Organizatorem Festiwalu jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, a partnerem przedsięwzięcia Miasto Kraków oraz krakowskie Biuro Reklamy i Plakatowania "Koneser". (KS).