Wójt Pcimia, Daniel Obajtek, jest skłonny skorzystać z oferty katowickiej agencji reklamowej Media Partner, która zaoferowała postawienie przy zakopiance bezpłatnie billbordu zachwalającego gminę. Ostateczną decyzję poznamy w czwartek - dowiedziała się "Gazeta Krakowska". Michał Loranc z Media Parter nie ma wątpliości, że kampania promocyjna pcimskiej gminy właśnie w tym momencie, gdy stała się sławna na cały kraj, to znakomity moment do przyciągnięcia uwagi turystów i przyjezdnych. Także Wójt Daniel Obajtek nie ukrywa zadowolenia z darmowej promocji, jaką stworzyło szczere wyznanie angielskiego komika. - Chcemy wykorzystać zainteresowanie, które wzbudziła reklama banku, jako okazję do promocji nie tylko samego miasta, ale i całej gminy. Chcemy to zrobić rzetelnie i z rozmysłem - mówi. Zdaje sobie jednak sprawę z tego, że ewentualne wykorzystanie wizerunku komika ze słynnego z Latającego Cyrku Monty Pythona, będzie wymagać uzyskania stosownego pozwolenia. Dodaje, że na pewno się o nie zwróci i zadba, by wszystko odbyło się zgodnie z obowiązującymi procedurami.