Dobrym przykładem jest właśnie droga S7 koło Krakowa. Mieszkańcy stolicy mogą natomiast zapomnieć o sprawnym wyjeździe z miasta na weekend. Wszystkie ważne trasy - na północ, południe czy obwodnica wschodnia - które pierwotnie miały być gotowe już na Euro, zaczną powstawać najwcześniej na 5 lat. W programie tak naprawdę zapisano, że rząd tylko chce je zbudować. - To zestaw pobożnych życzeń. Jak na podstawie tego, co pan minister powiedział i na podstawie tej informacji, którą nam złożył na piśmie, mamy cokolwiek czy z czegokolwiek rozliczać rząd? - pyta Bogusław Kowalski. - Ja bym ten program podzielił na trzy części: na to, co dzisiaj generalna dyrekcja realizuje, na to jakie ma marzenia i jaką ma nadzieję - dodaje Wiesław Szczepański. Posłowie zarzucili ludziom ministra Grabarczyka, że plan cięć ogłoszono dopiero po wyborach samorządowych. Adrian Furgalski z zespołu doradców gospodarczych rozumie, że minister infrastruktury przegrał z ministrem finansów, ale jeśli premier też rezygnuje z inwestycji w infrastrukturę, to stan finansów państwa rzeczywiście musi być katastrofalny.