Kampania świąteczna z udziałem znanych mieszkańców odbywa się w Gorzowie po raz pierwszy. - W ramach kampanii prezentujemy znanych gorzowian, mistrzów sportu, artystów, by pokazać, że Gorzów to miasto, w którym swoją przystań może znaleźć każdy bez względu na pochodzenie, wyznanie, zawód. Każdy może się tu rozwijać i osiągać sukcesy - powiedziała rzeczniczka urzędu miasta Anna Zaleska. Uczestnicy kampanii pojawią się na billboardach w świątecznych aranżacjach, m.in. z prezentami, pod jemiołą, na sankach. Na jednym z billboardów przy wspólnym stole są: reprezentujący Cyganów, twórca Międzynarodowych Spotkań Zespołów Cygańskich "Romane Dyvesa" Edward Dębicki z żoną Ewą oraz przedstawiciele mniejszości łemkowskiej dr Beata Orłowska i ks. Artur Graban. Twarzami kampanii zostali też trenerzy: koszykarek AZS PWSZ Gorzów Dariusz Maciejewski i Stali Gorzów Piotr Paluch, dwukrotny mistrz olimpijski w wioślarstwie Tomasz Kucharski, skrzypek jazzowy Adam Bałdych, pianista Michał Wróblewski, duchowny ewangelicki bp Mirosław Wola i katolicki ks. Bogusław Barański oraz prezydent Tadeusz Jędrzejczak, posłanka Krystyna Sibińska, starosta gorzowski Józef Kruczkowski. Billboardy zawisną w tym tygodniu w głównych punktach miasta. W ramach kampanii jej uczestnicy przygotowali też bombki, które trafią na licytację w styczniu podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.