Reklama

Reklama

Promocja woj. lubuskiego i Przystanku Woodstock

Przystanek Woodstock i woj. lubuskie, na terenie którego odbywa się festiwal, będą się wspólnie promować w kraju i za granicą. We wtorek władze województwa i Fundacji WOŚP podpisały w Zielonej Górze list intencyjny o dalszej współpracy.

Na przygotowanie tegorocznej edycji festiwalu w Kostrzynie nad Odrą przeznaczono z budżetu województwa 60 tys. zł.

Reklama

Dzięki podpisaniu listu intencyjnego Fundacja WOŚP - główny organizator imprezy - może też liczyć na wsparcie finansowe od województwa w przyszłym roku.

Władze województwa i fundacji ustaliły też kwestie wspólnej, zagranicznej promocji "Marki Lubuskie", która jest znakiem rozpoznawczym woj. lubuskiego oraz festiwalu, który po raz siódmy odbywa się w Kostrzynie nad Odrą.

Wspólna promocja zakłada, że informacje o Woodstocku będą rozpowszechniane z materiałami dotyczącymi "Marki Lubuskie" podczas targów w kraju i za granicą, m.in. na Międzynarodowych Targach Turystycznych ITB w Berlinie - jednej z ważniejszych światowych imprez tego typu, a także podczas Polsko-Niemieckich Dni Mediów, które odbędą się za rok w Zielonej Górze.

- Przystanek Woodstock cieszy się dużym zainteresowaniem mediów zagranicznych, zwłaszcza niemieckich, dlatego warto promować festiwal także w Brandenburgii i Saksonii - dwóch regionach, z którymi mamy umowy partnerskie - podkreśliła wicemarszałek Elżbieta Polak.

XVI Przystanek Woodstock potrwa od piątku do niedzieli. "Wszystko jest już gotowe" - zapewnił szef Fundacji WOŚP Jerzy Owsiak w Zielonej Górze.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama