Na przygotowanie tegorocznej edycji festiwalu w Kostrzynie nad Odrą przeznaczono z budżetu województwa 60 tys. zł. Dzięki podpisaniu listu intencyjnego Fundacja WOŚP - główny organizator imprezy - może też liczyć na wsparcie finansowe od województwa w przyszłym roku. Władze województwa i fundacji ustaliły też kwestie wspólnej, zagranicznej promocji "Marki Lubuskie", która jest znakiem rozpoznawczym woj. lubuskiego oraz festiwalu, który po raz siódmy odbywa się w Kostrzynie nad Odrą. Wspólna promocja zakłada, że informacje o Woodstocku będą rozpowszechniane z materiałami dotyczącymi "Marki Lubuskie" podczas targów w kraju i za granicą, m.in. na Międzynarodowych Targach Turystycznych ITB w Berlinie - jednej z ważniejszych światowych imprez tego typu, a także podczas Polsko-Niemieckich Dni Mediów, które odbędą się za rok w Zielonej Górze. - Przystanek Woodstock cieszy się dużym zainteresowaniem mediów zagranicznych, zwłaszcza niemieckich, dlatego warto promować festiwal także w Brandenburgii i Saksonii - dwóch regionach, z którymi mamy umowy partnerskie - podkreśliła wicemarszałek Elżbieta Polak. XVI Przystanek Woodstock potrwa od piątku do niedzieli. "Wszystko jest już gotowe" - zapewnił szef Fundacji WOŚP Jerzy Owsiak w Zielonej Górze.