Jak poinformowała rzecznik gorzowskiego magistratu Anna Zaleska, nowa usługa znajduje się na stronie internetowej www.gorzow.pl, na podstronie e-urząd. - Została wprowadzona, aby zapewnić mieszkańcom i wszystkim zainteresowanym kontakt z prezydentem w formie e-konsultacji dotyczących m.in.: aktów prawnych (ich zmiany lub uchwalania nowych) lub innych przedsięwzięć, które będą miały wpływ na życie codzienne i pracę mieszkańców - wyjaśniła Zaleska. Według urzędników, wprowadzenie usługi "Dialog" usprawni komunikację mieszkańców z władzami, a przez to uspołeczni proces podejmowania ważnych dla miasta decyzji. W przypadku pytań do prezydenta - odpowiedzi będą przesłane drogą elektroniczną na podany przez użytkownika adres e-mail. Termin udzielenia odpowiedzi będzie uzależniony od liczby napływających pytań oraz od stopnia ich skomplikowania. Użytkownik otrzyma informację o późniejszym terminie udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w przypadku, gdy prezydent nie będzie w stanie udzielić odpowiedzi w okresie 30 dni od jego otrzymania. - Zachęcamy mieszkańców do korzystania z zakładki konsultacje, gdzie sukcesywnie będą pojawiać się sprawy, w których opinię mieszkańców chciałby poznać prezydent miasta Gorzowa - dodała rzecznik.