Spektakl powstał na podstawie tekstu młodego polskiego dramaturga Mateusza Pakuły. Dramat ukazuje młode pokolenie, zagubione w nowoczesnej rzeczywistości. Bohaterowie pozbawieni są indywidualnych rysów osobowości, funkcjonują na zasadzie uniwersalnych figur: Don Juana, matki czy nastolatki, nie potrafią porozumiewać się z rodzicami i ze sobą nawzajem, dlatego są skazani na funkcjonowanie w wirtualnej rzeczywistości. - Mister znaczy tyle co pan lub zwycięzca konkursu piękności. DJ znaczyć może didżeja lub Don Juana. Pakuła z upodobaniem dekonstruuje znane mity, osadzając je we współczesnym świecie - zaznaczył reżyser Jan Peszek. Spektakl prezentowany jest w ramach miejskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej "Obudź się", której celem jest przeciwdziałanie uzależnieniom. W tym roku odbywa się jej dziesiąta edycja. - Zainteresowanie młodzieży sztuką, kulturą w ramach programu zapobiegania uzależnieniom sprawdza się u nas od dziesięciu lat, od kiedy prowadzimy kampanię "Obudź się". Dzięki niej młodzież może poznać nasz teatr, aktorów i ciekawie spędzić czas - powiedziała rzeczniczka gorzowskiego magistratu Anna Zaleska. Idea kampanii to zachęcenie młodzieży do konstruktywnego spędzania wolnego czasu, rozwijania swoich pasji, zainteresowań, talentów oraz popularyzowanie stylu życia wolnego od nałogów. Zadaniem kampanii jest również ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom nieletnim poprzez rozpowszechnianie materiałów edukacyjno-profilaktycznych wśród osób dorosłych oraz organizowanie szkoleń dla sprzedawców napojów alkoholowych. Głównym organizatorem kampanii jest wydział spraw społecznych gorzowskiego magistratu. Jego działania wspierają: Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, gorzowskie organizacje pozarządowe, instytucje kulturalne, placówki oświatowe. W ramach kampanii "Obudź się" spektakl będzie prezentowany również m.in. w najbliższy wtorek, czwartek, piątek.