Reklama

Reklama

Nowe wydziały w gorzowskim magistracie

Od 1 lipca w Urzędzie Miasta w Gorzowie Wielkopolskim będą funkcjonować dwa nowe wydziały - transportu publicznego oraz infrastruktury miejskiej.

- Zmiany organizacyjne nie spowodują zwiększenia zatrudnienia, a co za tym idzie potrzeby organizacji konkursów na wolne stanowiska - poinformował na konferencji prasowej w magistracie wiceprezydent miasta Tadeusz Tomasik.

Reklama

Powstanie nowego wydziału transportu publicznego wymogła ustawa o transporcie publicznym z 16 grudnia 2010 roku, mówiąca m.in. o podziale zadań na operatora i organizatora komunikacji. Tworzą go byli pracownicy Miejskiego Zakładu Komunikacji oraz wydziału dróg i transportu publicznego.

Wydział transportu publicznego składa się z oddziału przewozów, w którym organizowane będą przewozy komunikacją miejską, wydawane uprawnienia transportowe do przewozów, a także z oddziału kontroli usług, w którym prowadzona będzie windykacja opłat komunikacyjnych i kontrola świadczonych przez MZK usług, np. wyposażenia pojazdów oraz z oddziału parkingów.

Pozostałą część wydziału dróg i transportu publicznego połączono z wydziałem gospodarki komunalnej, tworząc wydział infrastruktury miejskiej. Składa się on z oddziału ds. urządzeń komunalnych, oddziału ds. zieleni miejskiej, oddziału ds. utrzymania dróg i oddziału ds. zarządzania drogami.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje