Stypendia przyznawane będą w ramach realizowanego przez Województwo Lubelskie projektu własnego "EUROSTUDENT-reaktywacja". Nabór wniosków: od dnia 4 maja 2009 od godziny 7:30 do dnia 15 maja 2009 do godziny 15:00 Miejsce składania wniosków: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, (piętro I, pok. 128) osobiście, kurierem lub pocztą. W przypadku przekazania wniosku drogą pocztową o jego uwzględnieniu decyduje data wpływu do Urzędu Marszałkowskiego. Wnioski, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Warunkiem ubiegania się o stypendium jest złożenie wniosku o przyznanie stypendium (załącznik nr 2) w wersji papierowej i elektronicznej wraz z kompletem załączników: a) zaświadczeniem z wyższej uczelni o wysokości średniej ocen ze wszystkich przedmiotów, kończących się egzaminem lub zaliczeniem ze stopniem, z zaliczonego semestru zimowego roku akademickiego 2008-2009 oraz poświadczające, iż dana osoba jest studentem/studentką (wzór minimalny - załącznik nr 2). Dopuszcza się inne rodzaje zaświadczeń pod warunkiem zawierania informacji ujętych we wzorze minimalnym. b) kserokopią dokumentu potwierdzającego tożsamość studenta oraz miejsce zameldowania, c) oświadczeniem o wysokości osiągniętego dochodu na osobę w rodzinie studenta w roku 2007 (załącznik nr 4) d) oświadczeniem PIT 2C (załącznik nr 5) e) orzeczeniem o niepełnosprawności lub o umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności w przypadku, gdy w rodzinie wychowuje się dziecko niepełnosprawne. f) dowolnym dokumentem potwierdzającym prawidłowość wskazanego konta. Wzory dokumentów, o których mowa powyżej są dostępne na stronie internetowej: http://www.lubelskie.pl/um/szczegol.php?&idn=6381 Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie,w Departamencie Kultury, Edukacji i Sportu, ul. Lubomelska 1-3, pok. 607 (VI piętro) i 316 (III piętro) lub pod numerem telefonu (0 81) 44 16 772 oraz (081) 44 16 716. W celu sprawnego przepływu informacji pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a potencjalnym stypendystą prosimy o wpisywanie aktualnego adresu poczty elektronicznej. Dokładne wypełnienie złożonych dokumentów oraz ich kompletność przyczyni się do usprawnienia procesu weryfikacji wniosków i przyspieszy wypłatę stypendiów. Wiadomość pochodzi ze strony oficjalnej Urzędu Miasta Chełm.