Festiwal Kultury Włoskiej jest nowym, a zarazem wielkim jak na Zamość przedsięwzięciem, dzięki któremu władze chcą promować miasto i przyciągnąć turystów. Ale żeby turyści dowiedzieli się Festiwalu potrzebna jest najpierw akcja informacyjna. Do tego celu wybrano kampanię bilboardową. Blisko 200 bilboardów zapraszających na Festiwal Kultury Włoskiej "Arte, Cultura, Musica, e..." zostanie usytuowanych w centralnych miejscach Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Rzeszowa, Poznania i Lublina. Twórcą projektu plakatu promującego Festiwal jest Tomasz Miszkin - uczeń Liceum Plastycznego w Zamościu. Jego praca została wyłoniona w konkursie, a oceny dokonali artyści plastycy - Jerzy Tyburski, Włodzimierz Filipski z Biura Wystaw Artystycznych - Galerii Zamojskiej, Dariusz Łukasik z Zamojskiego Domu Kultury oraz Hanna Maziarczyk z Liceum Plastycznego. Czy zaprojektowany przez Miszkina plakat spełni oczekiwania władz miasta i przyczyni się do przyciągnięcia rzeszy turystów - okaże się już za kilka tygodni.