Emisja w kanałach w telewizji umożliwia dotarcie do celowej grupy mieszkańców dużych ośrodków miejskich, w młodym i średnim wieku, preferujących aktywny wypoczynek i częste weekendowe wyjazdy. Natomiast kampania w kanałach tematycznych pozwala na wzmocnienie przekazu w znacznie szerszej grupie odbiorców pierwszoplanowych wydarzeń sportowych, w tym Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2008, wyścigów Formuły 1, gali boksu, ligi światowej siatkówki i innych, jakie będą transmitowane lub retransmitowane w czerwcu. W sumie wyemitowanych zostanie 315 spotów 30' i 9' sekundowych. Koszt dwutygodniowej kampanii to 218 000 zł. Ze względu na tak atrakcyjne warunki zaproponowane przez domy mediowe, Urząd Marszałkowski rozważa możliwość wzmocnienia i rozszerzenia kampanii poprzez dodatkową emisję spotów promujących Lubelszczyznę w 16 ośrodkach regionalnych Telewizji Polskiej. Spot filmowy, prezentujący najciekawsze turystycznie miejsca Lubelszczyzny, tj. Kazimierz Dolny, Nałęczów, Zamość, Chełm i Lublin, przygotowała lubelska agencja reklamowa Cumulus, wybrana w drodze rozeznania rynku. Produkcja spotu wyniosła 30 500 zł (brutto). W pracach nad jego powstaniem zaangażowano doświadczonych specjalistów. Głosu użyczył Janusz Szydłowski, obdarzony charakterystycznym głosem lektor telewizyjny. Wiadomość pochodzi z oficjalnej strony województwa lubelskiego.