Na uroczystej gali 11 kwietnia w warszawskiej Fabryce Trzciny statuetka trafiła w ręce - Cumulusa. "Kreatura" to jeden z najważniejszych konkursów w polskiej branży reklamowej. - To największy sukces lubelskiej reklamy. Żadnej z lubelskich agencji nie udało się dotychczas otrzymać nawet nominacji w tak prestiżowym konkursie, a my wróciliśmy z Warszawy ze statuetką "Kreatury" - cieszy się Jan Matysik, dyrektor zarządzający Cumulusa. W tegorocznej edycji Cumulus otrzymał nagrodę w kategorii materiałów promocyjnych za launch (wprowadzenie na rynek) strzykawek Polfy Lublin S.A. Projekt Cumulusa znalazł się wśród 17 nagrodzonych prac wyłonionych z blisko 140 nadesłanych zgłoszeń. Osobą odpowiedzialną za kampanię ze strony zleceniodawcy był Janusz Łyczak, dyrektor sprzedaży i marketingu Polfy Lublin S.A. - Nagrodzona praca Cumulusa dla Polfy Lublin S.A. znalazła się w bardzo doborowym towarzystwie. Statuetki tegorocznej "Kreatury" otrzymały przecież także reklamy m.in. Coca-Coli, Volkswagena, Crunchipsów, piwa Żywiec i Samsunga - podkreśla Janusz Łyczak. Organizatorem konkursu Kreatura 2007/2008 jest wydawca miesięcznika Media i Marketing Polska, VFP Communications. Konkurs obejmuje 14 kategorii: żywność, napoje, usługi, dom, artykuły gospodarstwa domowego, biuro, zdrowie i uroda, motoryzacja, firma, kampania, materiały promocyjne, reklama społeczna, reklama własna i techniki. Wiadomość pochodzi z oficjalnej strony UM Lublin