Polską ofertę przedstawią instytucje samorządowe i lokalne z poszczególnych województw. Nie zabraknie prezentacji obiektów turystycznych, bazy noclegowej ofert uzdrowisk i sanatoriów czy propozycji gospodarstw agroturystycznych. W tym roku regionem partnerskim targów jest Wielkopolska, która promuje się pod hasłem "Wielka historia. Wielka przygoda". W ramach ekspozycji odbywać się będą interaktywne pokazy m.in. wyplatania koszy z wikliny czy mielenia ziarna na mąkę, zaplanowano degustację potraw regionalnych, będzie można spróbować m.in. pyr z gzikiem i innych wielkopolskich przysmaków. Targi to doskonała okazja do zaplanowania letnich wakacji, długiego weekendu czy krótkiego wypadu poza miasto. Swoją ofertę przedstawi Port Lotniczy im. W. Reymonta wraz z touroperatorami organizującymi wyloty na wakacje z Łodzi. Miłośnicy tanich przelotów będą mogli dowiedzieć się, jak i kiedy najkorzystniej kupować bilety. Tradycyjnie odbędą się spotkania z podróżnikami, którzy opowiedzą o swoich eskapadach w egzotyczne rejony świata, zaplanowano m.in. relację z podróży Jarka Fischbacha po Ameryce Południowej czy opowieści Anny Kufel-Dzierzgowskiej o Ameryce Łacińskiej. Nie zabraknie także innych atrakcji: odbędzie się gra miejska "Paszport Targowy", a w ramach "Muzealnika Łódzkiego" będzie można bezpłatne zwiedzić łódzkie muzea z biletem wstępu na targi. Tagi "Na Styku Kultur", to także ciekawa oferta dl przedsiębiorców z branży turystycznej, którzy będą mogli wziąć udrział w szkoleniach marketingowych i reklamowych. W ramach imprezy zaprezentowane zostaną wyniki badań ruchu turystycznego w województwie łódzkim w roku 2010, przedstawione przez Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Łódzkiego, Łódzkie Towarzystwo Naukowe i Instytut Geografii Miast i Turyzmu UŁ. Bilety na imprezę są dostępne w cenie 5 zł i 1 zł (bilet po zarejestrowaniu się na stronie www.nastykukultur). Targi odbywają się pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Łodzi. ed Informacja pochodzi z oficjalnej strony UM Łódź.