Jak poinformowała rzeczniczka portu Katarzyna Dobrowolska, prawie wszystkie loty przebiegły zgodnie z planem. Jedynie uczestnicy wycieczki do Hiszpanii musieli czekać na swój samolot kilkanaście godzin. 170 turystów miało odlecieć w sobotę rano, ale samolot, który miał przylecieć z Egiptu, nie dotarł do Łodzi, bo stwierdzono w nim niewielką wadę techniczną. Uczestnicy wycieczki zostali zakwaterowani w jednym z łódzkich hoteli. Do Hiszpanii odlecieli w nocy z soboty na niedzielę. Ze względu na remont Okęcia, do Łodzi - na trzy weekendy września - przeniosły się regularne linie Wizz Air i Norwegian Air Shuttle oraz czarterowe LOT Charters, Air Italy Polska, Travel Service, Eurocypria i Small Planet. W związku ze zwiększonym ruchem (terminal na łódzkim lotnisku może pomieścić maksymalnie 500 osób), dla pasażerów ustawiono dodatkowo namioty, w których była tymczasowa poczekalnia i punkt gastronomiczny. Zwiększono liczbę miejsc parkingowych.