W całej grupie docelowej obejmującej osoby w wieku 20-39 lat, dystans pomiędzy RMF FM a pozostałymi stacjami ogólnopolskimi również uległ znacznemu powiększeniu. RMF FM: 28,9 (+1,2) Radio Zet: 23,2 (-1,3) PR1: 5,5 (-1,5) PR3: 4,8 (+0,2) (Radio Track SMG/KRC, udział w rynku, osoby w wieku 20-39 lat, 01-03.2002, zmiana w stosunku do okresu 10-12.2001) Niezmiennie RMF FM jest też najczęściej słuchaną stacją w Polsce. Jego udział w rynku słuchalności wśród ogółu badanych Polaków wynosi 21,3 proc. i jest większy o 3 punkty procentowe od następnej w kolejności stacji. RMF FM: 21,3 (+0,3) Radio Zet: 18,3 (-0,8) PR1: 17,1 (-1,5) PR3: 4,9 (-0,2) (Radio Track SMG/KRC, udział w rynku, osoby w wieku 15-75 lat, 01-03.2002, zmiana w stosunku do okresu 10-12.2001)