Spotkanie rozpocznie Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie, hobbystycznie dokumentujący przejawy krakowskiego street artu. Prelegent przybliży przykłady promocyjnego wykorzystania murali na świecie. Agnieszka Słabowska i Marcin Nawrocki, pomysłodawcy projektu 101 Murali dla Krakowa, opowiedzą o procesie realizowania murali w przestrzeni miejskiej i o wyzwaniach komunikacyjnych z tym związanych. Marcin Wierzchowski, projektant graficzny, rysownik, artdirector Hmmm Studio, twórca projektów murali, pochyli się nad tym, jaką rolę odgrywa kontekst w sztuce murali. Następnie wystąpi Agi Skrzymowska, która odpowiada za działania marketingowe marki d-c-fix w Polsce. Prelegentka opowie o tym, czy i jak zaangażowanie firmy w tworzenie murali wpisuje się w szerszą strategię promocyjną i przekłada się na biznes. Spotkanie zakończą Tomasz Kubik i Artur Zakrzewski z Zooteki, którzy pokażą, że murale niosą ze sobą także wartość edukacyjną i przesłanie, dzięki czemu mogą stać się częścią strategii odpowiedzialności społecznej firm i instytucji. Dwudzieste drugie, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 8 grudnia w Żydowskim Muzeum Galicja w Krakowie przy ulicy Dajwór 18. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji będzie można znaleźć w najbliższych dniach na stronie www.komukomunikacja.pl. Komu Komunikacja to projekt przygotowany z myślą o praktykach komunikacji, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać ekspertów. Comiesięczne, bezpłatne spotkania dotyczą różnej tematyki i organizowane są w różnych miejscach Krakowa. Patronami medialnymi spotkania są Marketing przy kawie oraz Interia. Partnerami spotkania są: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Get Smarter - wiedza, której nie wyguglasz oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.