Do sieci trafiła najdłuższa, prawie 4-minutowa wersja reklamówki. Magistrat zamówił również dwie krótsze - 60- i 30-sekundową. Film promujący Toruń będzie pokazywany m.in. przy okazji wydarzeń kulturalnych i sportowych, zostanie także wydany na płycie. W ciągu trzech pierwszych dni od premiery w internecie obraz Karwowskiego obejrzało ponad 12.600 osób. Rzeczywista liczba wyświetleń jest jednak z pewnością znacznie większa, bowiem serwis YouTube zlicza tylko tzw. unikatowe wejścia na stronę. Poza tym na jednym oglądaniu zwykle się nie kończy. Często z tego samego komputera korzysta kilka osób, co jeszcze bardziej podnosi statystyki. Internauci chwalą przede wszystkim profesjonalizm i klimat reklamówki. "Bardzo dobrze zrobiony filmik, nie często się takie ogląda" - pisze marpinx. "Ujęcia w materiale są tak ciekawe, że ja jako toruńczyk, który zna miasto jak własną kieszeń, oglądałem film z dużym zaciekawieniem" - przyznaje mstopinski. W podobnym tonie wypowiada się Tomcast85: "Naprawdę świetna robota!! To najlepszy film promocyjny miasta jaki widziałem!!"; wtóruje mu hp1983: "No nareszcie coś fajnego o naszym pięknym mieście na YouTube". Widzom podoba się również "starannie dopracowana" muzyka Piotra Komorowskiego. Są też uwagi krytyczne - tych nigdy nie brakuje, jednak generalnie reklamówka jest "spoko". Informacja pochodzi z oficjalnej strony UM Toruń.