Szczegóły przetargu opisuje w swoim artykule Wiktor Ferfecki. Wynika z niego, że celem kampanii dotyczącej reklamy "piątki" będzie osiągnięcie wyniku: 2 mln wyświetleń postów i 2 mln odsłon spotów na Facebooku, a także 4 mln wyświetleń reklam w Google. "Piątka Kaczyńskiego" to obietnice, jakie w lutym przedstawił wyborcom prezes PiS Jarosław Kaczyński. Obejmuje ona: 500 plus od pierwszego dziecka, jednorazową "trzynastkę" dla emerytów, zerowy PIT dla młodych pracowników, obniżenie kosztów pracy dla pozostałych pracowników i przywracanie zlikwidowanych wcześniej połączeń autobusowych. Jak wskazuje gazeta, nie jest to pierwszy przetarg dotyczący reklamowania "piątki". Wcześniej KPRM zaczęła szukać wykonawców spotów oraz ogłosiła przetarg na zakup reklam w dwóch gazetach ogólnopolskich. Będą nimi prawdopodobnie dwa wiodące tabloidy - "Fakt" i "Super Express" - czytamy. Spoty reklamowe mają być także emitowane w radiu i telewizji. Ostateczny koszt kampanii nie jest więc najprostszy do oszacowania. "Rzeczpospolita", powołując się na rozmowy z osobami z branży reklamowej wskazuje, że ostateczne koszty mogą sięgnąć nawet 5 mln zł. Więcej w "Rzeczpospolitej".