Pytany w poniedziałek w telewizji wpolsce.pl o kampanię spotów z królikami, która ma przekonywać o zdrowym stylu życia w kontekście zdrowia prokreacyjnego, Radziwiłł powiedział o jej finale. "Finałem tej kampanii będzie poważny portal informacyjny, który będzie mówił o różnych aspektach życia prokreacyjnego, o tym, co można i należy robić, by zwiększyć możliwości posiadania dzieci w przyszłości" - wyjaśnił. Dodał, że program o zdrowiu prokreacyjnym jest adresowany do ludzi młodych. W jednym z filmików widać króliki na łące; lektor wypowiada następującą kwestię: "Kto jak kto, ale my króliki wiemy, jak zadbać o liczne potomstwo. Chcesz poznać nasz sekret? Po pierwsze, dużo się ruszamy. Po drugie, zdrowo jemy. Po trzecie, nie stresujemy się, kiedy nie musimy. I po czwarte, nie używamy sobie. Więc jeśli chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików. Wiem, co mówię, ojciec miał nas 63". Spot kończy się słowami: "Wspieramy zdrowy styl życia. Ministerstwo Zdrowia". W tle pojawia się logo Narodowego Programu Zdrowia. Inny spot przestrzega przed "skakaniem z kwiatka na kwiatek", bo można się "dokicać do lekarza, a nie +kró-licznej+ rodziny". Spoty mają być emitowane do końca roku w czasie największej oglądalności we wszystkich ogólnopolskich telewizjach.