Według badań Mediapanelu Pomponik od 2 miesięcy sukcesywnie umacnia swoją pozycję lidera wśród serwisów plotkarskich. W lipcu zwiększył przewagę nad, drugim w rankingu, Pudelkiem do 360 tys. RU (realnych użytkowników). Na kolejnych miejscach uplasowały się serwisy Plejada (6,95 mln RU) Plotek (6,42 mln RU) i WP gwiazdy (4,32 mln RU). - Bardzo cieszymy się, że internauci najczęściej poszukują rozrywki, plotek i newsów z show-biznesu właśnie u nas. To znak, że nasza polityka wydawnicza, prezentowane treści oraz wprowadzone zmiany w serwisie i zespole redakcyjnym idą w dobrym kierunku. A dopiero się rozkręcamy! - mówi Aleksandra Pajewska-Klucznik, Zastępca Dyrektora ds. Rozrywki Internetowej w Grupie Interia. Pomponik prowadzi różnorodne działania promocyjne, które przekładają się na rozpoznawalność marki wśród użytkowników. W tegorocznej kampanii portalu do odwiedzenia Pomponika zachęcała Karolina Gilon. Dodatkowo dzięki zacieśnieniu współpracy z Grupą Polsat Plus serwis objął patronatem medialnym najpopularniejsze w Polsce programy telewizyjne "Taniec z Gwiazdami", "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" oraz "Love Island". Pomponik (Grupa Polsat-Interia) to serwis poświęcony gwiazdom, plotkom i newsom ze świata show-biznesu. Miesięcznie udostępnia setki autorskich materiałów. Czytelnicy znajdą w nim m.in. informacje ze świata rozrywki i popkultury, sensacyjne zdjęcia, wideo wywiady z gwiazdami i relacje z największych imprez z udziałem celebrytów. Pomponik jest obecny na rynku od 14 lat. Jego redakcja pracuje na wzór każdej redakcji newsowej - 7 dni w tygodniu, od świtu po późne godziny nocne. Jest na bieżąco z każdą plotką. Serwis posiada aplikację Pomponik na urządzenia z systemem Android.