Występujący w spotach - jak twierdzą sztabowcy PO, zwykli Polacy - mówią o tym, jak zmieniły się na lepsze ich miasta dzięki wybudowaniu obwodnicy Kraśnika, hali sportowej w Karpaczu, stadionu miejskiego w Puławach oraz Wyspy Młyńskiej w Bydgoszczy. "To kolejne spoty, w których są prawdziwe wypowiedzi Polaków, odnoszące się do rzeczywistych kwestii, a nie jednostronny, zmanipulowany przekaz partyjny" - mówił rzecznik klubu PO Paweł Olszewski podczas konferencji prasowej, na której zaprezentowano filmiki wyborcze. Spoty będzie można oglądać w telewizji oraz w dowolnej chwili na PO TV. PO w ramach kampanii "Polska w budowie" uruchomiła także stronę internetową pod tą samą nazwą, na której internauci będą mogli oceniać inwestycje prowadzone na terenie całego kraju. Za jej pomocą będzie można dodawać na wirtualną mapę Polski nowe inwestycje oraz prowadzić dyskusje na ich temat. Do każdej inwestycji użytkownik będzie mógł dołączyć odpowiadające jej zdjęcie lub film. Wybrane inwestycje - zarówno lokalne, jak i ogólnokrajowe - PO chce też pokazać w siedemnastu broszurach (odpowiadających poszczególnym województwom i Warszawie). Rzeczniczka sztabu wyborczego PO Małgorzata Kidawa-Błońska mówiła w piątek, że spoty "PwB" to pierwszy etap kampanii wyborczej PO, w którym partia informuje o zmianach w Polsce w trakcie czterech lat swoich rządów. "Program partii na następną kadencję zostanie przedstawiony we wrześniu" - dodała.