Jak podaje Press, powołując się na dane cennikowe Nielsen Audience Measurement, komitet wyborczy Prawa i Sprawiedliwości wydał na telewizyjne spoty 2,55 mln złotych. Materiały można było zobaczyć na antenach TVP, TVP Info, Polsatu oraz NTL Radomsko (należącego do Grupy TVN i Discovery Polska). W ostatnim tygodniu kampanii PiS opublikowało spot, w którym przedstawiono wymyśloną wizję rzeczywistości w 2020 r. pod rządami Platformy, gdzie po likwidacji urzędów wojewódzkich kraj najeżdżają uchodźcy. Na drugim miejscu pod względem kwot wydanych na spoty uplasował się komitet Wolność w Samorządzie. Na emisję wyborczych materiałów w Polsacie i Polsat News wydał 726,4 tys. złotych. Koalicja Obywatelska wydała na spoty 331,1 tys. złotych. Były emitowane w Polsacie i TVN.Spoty w telewizji wykupili również: komitet wyborczy Jacka Wojciechowicza Akcja Warszawa (201,3 tys. zł - TVN24), komitet wyborczy PSL (115 tys. zł - TVP 1, TVP Info, TVN 24), komitet wyborczy Z Dutkiewiczem dla Dolnego Śląska (22,7 tys. zł - TVN 24), oraz komitet wyborczy Wolni i Solidarni (3,3 tys. zł - TVS).