Reklama

Reklama

​Nowa Interia. Rusza kampania "Pomiędzy"

3 grudnia rusza największa kampania promocyjna w historii Grupy Interia - "Pomiędzy". Interia jest miejscem, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą najważniejsze informacje i wydarzenia oraz ważne tematy społeczne. Zgodnie z ideą "Pomiędzy" Interia pokazuje rzeczywistość pełną niuansów, różnic i odmiennych punktów widzenia. Oddaje głos osobom z wielu środowisk, o różnych systemach wartości.

Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, radiu, kinach oraz w internecie. Promocja obejmie także działania outdoorowe.

Interia w nowej kampanii skupia się na aktualnych wydarzeniach, którymi żyje cała Polska, jest "blisko tego, co bliskie Tobie". Opisuje zjawiska i sytuacje, które nas interesują, którymi żyjemy, wobec których nie pozostajemy obojętni. Kampanii towarzyszy nowy claim "Twoje wszystko", który w naturalny sposób uzupełnia przekaz spotu "Pomiędzy". Wskazuje, że wszystko to, czego potrzebuje użytkownik można znaleźć właśnie w Interii - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus. - Hasło Interii "Twoje wszystko" jest spójne ze strategią komunikacyjną Grupy - dodaje. 

Reklama

Nowa strona Interii

Zmiany w  portalu odzwierciedla nowa strona główna Interii. Zastosowane w niej rozwiązania m.in. nowoczesny design, intuicyjna obsługa, przejrzysty podział na bloki tematyczne i sekcja "Najnowsze" zapewniają użytkownikom komfortowy i szybki dostęp do wybranych treści.

- Użytkownicy znajdą w naszym portalu wszystko, czego potrzebują - newsy, wywiady i mnóstwo treści multimedialnych m.in. materiały wideo, podcasty i live streamingi. Polityka, plotki, pogoda, muzyka, filmy, seriale, motoryzacja i wiele innych tematów - opisane, opowiedziane i pokazane przez najlepszych dziennikarzy w Polsce - mówi Piotr Witwicki, Redaktor Naczelny Grupy Interia.  

Za pomysł kreatywny kampanii "Pomiędzy" oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotowało Vizeum Polska.

***

Według badań Mediapanelu w tym roku Grupa Polsat-Interia odnotowuje co miesiąc ok. 20 mln RU i prawie 2 mld odsłon. Portal sukcesywnie dąży do objęcia pozycji lidera w polskim Internecie.

Wasze komentarze
No hate

Dodawanie komentarzy pod tym artykułem zostało wyłączone

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym, nasyconym nienawiścią komentarzom, niezależnie od wyrażanych poglądów. Jeśli widzisz komentarz w innych serwisach, który jest hejtem – wyślij nam zgłoszenie.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje