Wśród wszystkich widzów w całym 2020 roku Polsat News uzyskał 2,02 proc. udziałów. W grupie komercyjnej (16-49) rezultat za ten sam okres jest również bardzo dobry - bo aż 1,77 proc. Oznacza to, że w porównaniu do wyników z 2019 roku, Polsat News poprawił swoje wyniki odpowiednio o 80 proc. w grupie 4+ i aż 142 proc. w grupie 16-49. Dla porównania - udziały TVN24 wzrosły o 20 proc. w grupie 4+ i 41 proc. w grupie 16-49, natomiast TVP Info o odpowiednio 32 proc. i 49 proc. Najlepszą dynamikę w grupie 16-49, Polsat News odnotował również spośród 15 najpopularniejszych stacji w kraju (do którego to zestawienia Polsat News awansował dzięki świetnym rezultatom w mijającym roku). Informacje prezentowane na antenie Polsat News docierały codziennie w 2020 roku do prawie 4 milionów widzów. Warto również przypomnieć, że zarówno w październiku jak i listopadzie 2020, Polsat News odnotowywał znacznie lepsze udziały w grupie 16-49 od konkurencyjnego TVP Info, co dało w rezultacie w tych miesiącach drugie miejsce w zestawieniu.